Obsługa Klientów indywidualnych w zakresie: rozliczania,
wystawiania i wysyłania faktur, szacowania odczytów, obsługi zgłoszeń
przekazanych przez Contact Center oraz eBOK w zakresie prowadzonych
rozliczeń;
Współpraca z OSD w zakresie rozliczania Klientów,
rejestrowanie danych odczytowych do systemu bilingowego oraz działań
niezbędnych do prawidłowej obsługi Klientów;
Rozpatrywanie reklamacji Klientów indywidualnych w zakresie posiadanych kompetencji;
Prowadzenie ewidencji i obsługi klientów indywidualnych w zakresie rozliczeń;
Przygotowywanie analiz i sprawozdawczości;
Wykonywanie bieżących zadań sekcji w zakresie uzgodnionym z przełożonym.
Wymagania
Wykształcenie minimum średnie;
Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz fakturowaniu i rozliczaniu sprzedaży;
Wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne i analityczne;
Umiejętność współpracy w zespole i pracy pod presją czasu;
Otwartość na zmiany i zdolność kreatywnego rozwiązywania problemów;
Bardzo dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Word);
Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Niezbędne narzędzia pracy;
Atrakcyjną pracę w dynamicznym środowisku;
Możliwość rozwoju zawodowego.
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}