Nadzór nad realizacją usług medycznych świadczonych w Centrum Medycznym;
Zapewnienie realizacji wysokich standardów obsługi Pacjenta, nadzór nad przestrzeganiem procedur i standardów obsługi;
Zarządzanie relacjami z Klientem;
Rekrutacja personelu i kierowanie zespołem.
Wymagania
Wykształcenie wyższe - preferowane medyczne;
Mile widziane dodatkowe wykształcenie w zakresie zarządzania;
Min. 3 -letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem;
Silne nastawienie na realizację celów i jakość obsługi Klienta;
Doświadczenie w zarządzaniu placówką medyczną – będzie dodatkowym atutem;
Znajomość lokalnego rynku medycznego;
Umiejętność kontroli jakości i kosztów usług oraz realizacji budżetu;
Odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność;
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Możliwości rozwoju w renomowanej i stabilnej firmie, będącej liderem swojej branży;
Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
Rozbudowany wachlarz dodatków pozapłacowych;
Niezbędne narzędzia do pracy;
Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i standardach etycznych.
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}