wsparcie
działu sprzedaży czarterów (przygotowanie i wysyłka ofert, mailingi,
kontakt z partnerami, aktualizacja stron www partnerów, rozwiązywanie
problemów, obsługa rezerwacji, itp.)
aktualizacja systemów rezerwacyjnych, biegłe poruszanie się po systemach
nadawanie dostępów do systemów rezerwacyjnych
wprowadzanie nowych jachtów do systemów, tworzenie specyfikacji
tworzenie/aktualizacja warunków czarterowych/rejsów
tworzenie/aktualizacja podkładów kalkulacji i ofert
współpraca z firmami ubezpieczeniowymi (polisy jachtów, polisy dla skipperów, itp.)
realizacja bieżących płatności
wystawianie i nadzór nad fakturami
Wymagania
biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
doświadczenia w pracy na biurowym stanowisku min 2 lata (warunek konieczny)
skrupulatności (warunek konieczny)
doświadczenia w turystyce
umiejętności pracy na wielu projektach jednocześnie
rozwiniętej umiejętności analitycznej i bardzo dobrej organizacji pracy własnej bez konieczności nadzoru
kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności
rzetelności oraz odpowiedzialności za powierzone zadania
umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych
umiejętności podstawowej obsługi języka html, CMS (WordPress)
umiejętności kierowania zespołem
bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (praca opiera się w dużej mierze na obsłudze Excela i PowerPoint)
prawa jazy kat B
znajomość drugiego języka obcego
znajomość systemów rezerwacyjnych
znajomość branży żeglarskiej
umiejętności sprzedażowe
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}